Besplatna dostava iznad 10,000.00

Naša politika povrata i reklamacija traje 30 dana. Ako je prošlo 30 dana od vaše kupovine, ne možemo vam ponuditi puni povrat novca ili zamenu.
Da biste imali pravo na povrat, vaš predmet mora biti nekorišćen i u istom stanju u kojem ste ga primili. Takođe, mora biti u originalnom pakovanju.
Da bismo završili vaš povrat, potreban nam je račun ili dokaz o kupovini.

Molimo vas da ne šaljete svoj proizvod nazad proizvođaču.

Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo delimični povrati:

Povrati

Kada primimo i pregledamo vaš vraćeni predmet, poslaćemo vam e-mail da vas obavestimo da smo primili vaš vraćeni predmet. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata.
Ako ste odobreni, vaš povrat će biti obrađen, i kredit će automatski biti primenjen na vašu kreditnu karticu ili originalni način plaćanja, u određenom vremenskom periodu.

Zakasneli ili Nedostajući Povrati

Ako još niste primili povrat, prvo proverite svoj bankovni račun ponovo.
Zatim kontaktirajte vašu kreditnu kartičnu kompaniju, može potrajati neko vreme pre nego što vaš povrat bude zvanično postavljen.
Nakon toga kontaktirajte vašu banku. Često postoji neko vreme obrade pre nego što povrat bude postavljen.
Ako ste sve ovo uradili a još uvek niste primili svoj povrat, molimo vas da nas kontaktirate na {email adresa}.

Artikli na Akciji

Samo artikli po redovnoj ceni mogu biti vraćeni. Artikli na akciji ne mogu biti vraćeni.

Zamene

Zamenjujemo samo artikle ako su defektni ili oštećeni. Ako trebate zameniti za isti artikl, pošaljite nam e-mail na {email adresa} i pošaljite svoj artikl na: {fizička adresa}.

Pokloni

Ako je artikl bio označen kao poklon kada je kupljen i poslat direktno vama, dobićete poklon kredit za vrednost vašeg povrata. Kada primimo vraćeni artikl, poklon sertifikat će vam biti poslat.
Ako artikl nije bio označen kao poklon kada je kupljen, ili je poklonodavac naručio i poslao sebi da vam kasnije preda, poslaćemo povrat novca poklonodavcu i oni će saznati za vaš povrat.

Slanje Povrata

Da biste vratili svoj proizvod, trebate ga poslati na: GELATO CONCEPT DOO, Molerova 50, 11000 Beograd, Srbija.
Bićete odgovorni za plaćanje sopstvenih troškova slanja za vraćanje vašeg artikla. Troškovi slanja su nepovratni. Ako primite povrat, trošak povratnog slanja će biti odbijen iz vašeg povrata.
U zavisnosti od toga gde živite, vreme koje može biti potrebno da vaša zamena stigne do vas može varirati.
Ako vraćate skuplje artikle, možda biste trebali razmisliti o korišćenju usluge praćenja pošiljke ili kupovini osiguranja pošiljke. Ne garantujemo da ćemo primiti vaš vraćeni artikl.

Potrebna Vam je pomoć?

Kontaktirajte nas na info@tooa.rs za pitanja vezana za povrate i reklamacije.